Τα Τμήματά μας

Βρεφικής και Νηπιακής ηλικίας

Πρωινό και απογευματινό Βρεφικό τμήμα:

Βρέφη μεταξύ 2 μηνών και 2 ετών.

  • Βάζουμε τα θεμέλια για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.
  • Συστηματική φροντίδα και καθαριότητα
  • Περιποίηση με αγάπη και σεβασμό στην τρυφερή αυτή ηλικία.
  • Καλομαγειρεμένα υγιεινά γεύματα.

Μικρο Βρεφικό τμήμα:

Βρεφικό τμήμα:

Πρωινό και απογευματινό Μετά-βρεφικό τμήμα:

Παιδιά από 2,5 έως 3 ετών.

  • Ομαλή ένταξη του παιδιού στην κοινωνική ομάδα και στο σχολείο
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων και εμπιστοσύνης στον εαυτό του
  • Καθημερινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Μετα-Βρεφικό τμήμα:

Πρωινό και απογευματινό Προ-προνηπιακό – Προνηπιακό τμήμα:

Παιδιά από 3 έως 4 ετών.

  • Στοχεύουμε να συμπληρώσουμε το παιδαγωγικό έργο των γονιών
  • Φροντίζουμε με στοργή και αγάπη τη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών
  • Με γέλιο, κέφι και χαρά «σαλπάρουμε» για το ταξίδι στη γνώση μέσα από ένα πλήθος εκπαιδευτικών – περιβαλλοντικών προγραμμάτων σε συνδυασμό με βιωματικές και περιβαλλοντικές δράσεις.

Προ-προνηπιακό τμήμα:

Προνηπιακό τμήμα:

Επιπλέον Παροχές:

  • Μεταφορά με σχολικά
  • Ιατρική παρακολούθηση
  • Συμβάσεις με δημοσίους οργανισμούς, τράπεζες κ.π.λ.
  • Πρωινό-μεσημεριανό-απογευματινό-βραδινό πλήρες γεύμα
  • Σχολή γονέων-μηνιαίες συγκεντρώσεις
  • Καθημερινή νοσηλευτική παρακολούθηση
  • Σεμινάρια με ειδικευμένους ψυχολόγους

Οι δραστηριότητές μας

asfaleia-kids-news-to xamogelo
    • Παροχές στα πλαίσια καθημερινού προγράμματος.
    • Πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με σύγχρονο παιδαγωγικό υλικό.
    • Ψυχοκινητικές δραστηριότητες – Φυσική αγωγή:
      (Αυτονομία – αμφιπλευρικότητα – γνωριμία με το σώμα του).
    • Συνεργατική και Βιωματική μάθηση με εμψυχωτές:
      Μουσικοκινητική αγωγή – Εκμάθηση κρητικών χορών – Θεατρικά και Ομαδικά παιχνίδια.
    • Περιβαλλοντική αγωγή: Βιωματικές Δράσεις στη Φύση, γνωριμία με τη φύση – ζώα.
    • Γλωσσική Αγωγή: Πολιτιστική ταυτότητα, ήθη και έθιμα του τόπου μας, παιδική λογοτεχνία.
    • Φυσική Δόμηση: Μαθηματικές έννοιες, χρησιμοποιώντας φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά.
    • Κυκλοφοριακή αγωγή: Αφύπνιση, συμμετέχοντας στο «Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής».
    • Ρυθμική γυμναστική, ομαδικά παιχνίδια.

Στο «ΧΑΜΟΓΕΛΟ» ανακαλύπτουμε και τον κόσμο της γνώσης και των τεχνών από μικρή ηλικία!

Με σεβασμό στη προσωπικότητα του παιδιού και μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα βοηθάμε το παιδί, την ανακάλυψη και καλλιέργεια όλων των δεξιοτήτων. Η θεματολογία των καθημερινών δραστηριοτήτων προέρχεται από την καθημερινή ζωή και τα ενδιαφέρονταν των παιδιών  σε συνδυασμό με τη ζωή στο φυσικό περιβάλλον.

Προέρχεται από τον αισθητικό τομέα, τον κοινωνικό – συναισθηματικό, το νοητικό, τον ψυχοκινητικό και τις δεξιότητες. Όλοι αυτοί οι τομείς αγωγής και ανάπτυξης αλληλοσυνδέονται, αλληλοσυμπληρώνονται και υπάρχει η δυνατότητα να εμπλέκονται. Γνώμονας μας είναι μέσα από το σύνολο των δραστηριοτήτων το ενδιαφέρον των παιδιών να είναι αμείωτο, και ευχάριστο στο σύνολο των δραστηριοτήτων..

Περιβαλλοντική εκπαίδευση:

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ένα αυξημένο ενδιαφέρον τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική πραγματικότητα σχετικά με την έρευνα γύρω από την προσχολική ηλικία, για το πώς η σκέψη των μικρών παιδιών προσεγγίζει το φυσικό κόσμο (Ραβάνης, 2003:5). Στο πλαίσιο αυτό ο βρεφονηπιακός σταθμός «Το Χαμόγελο» καθιέρωσε από 3-7 Φεβρουαρίου 2014 την Πρώτη Εβδομάδα Φυσικών Επιστημών και Πειραμάτων με θέμα το «Νερό». Στη συνέχεια ακολουθούν κι άλλα προγράμματα στο δίκτυο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Οικολογικά σχολεία όπως απορρίμματα, σχολική αυλή, ενέργεια, βιοποικιλότητα, ποιότητα ζωής (υγιεινή-διατροφή), μέσα μεταφοράς – μετακινήσεις – μεταφορές.

Διεθνή Δίκτυο Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης  Μαθαίνω για τα Δάση «Το Δάσος».

Οι μαθητές/τριες του Χαμόγελου προσεγγίζουν καθημερινά τα παραπάνω θέματα με παιχνίδια προσομοίωσης, παιχνίδια ρόλων, θεατρικό παιχνίδι, εκπαιδευτικές εκδρομές, φυσικές επιστήμες, πειραματική μέθοδος, επίλυση προβλημάτων ενισχύοντας τον επιστημονικό εγγραμματισμό τους.
Οι στόχοι που θέτουμε αφορούν τη βασική στοχοθεσία όπως αυτή έχει θεσπιστεί από τον PISA (2006).

Θεατρικό παιχνίδι:

Προσφέρουμε τη δυνατότητα στο κάθε  παιδί  να ανακαλύψει τις εκφραστικές του δυνατότητες στον κόσμο των συναισθημάτων και της επικοινωνίας μέσα από ένα ταξίδι σε κόσμους «φανταστικούς». Μαθαίνει να τολμά, να χαίρεται, να αλληλεπιδρά, να σέβεται τον εαυτό του, να εκτιμά τα χαρίσματά του και τη συμβολή του στην ομάδα.

Μουσικοκινητική αγωγή:

Το τραγούδι, το παιχνίδι, η κίνηση και τα μουσικά όργανα είναι τα μέσα ώστε τα παιδιά να βιώσουν τις μουσικοκινητικές έννοιες , να πειραματίζονται, άλλοτε να συνθέτουν και άλλοτε να εκτελούν μουσικοκινητικές συνθέσεις. 

Αγγλικά:

Η πρώτη επαφή με την αγγλική γλώσσα (για τις μεγαλύτερες ηλικίες) επιτυγχάνεται μέσω δημιουργικών παιχνιδιών, ομαδικών  δραστηριοτήτων που απαιτούν την χρήσης της για τη διεξαγωγή τους, από τα τραγούδια, τα παιχνίδια μίμησης και τις κατασκευές.

Εργαστήρι εικαστικής δημιουργίας:

Τα παιδιά γνωρίζουν και εμπνέονται από έργα μεγάλων καλλιτεχνών, πειραματίζονται με διάφορα υλικά εξασκώντας δεξιότητες αντίληψης παρατήρησης και φυσικά προσωπικής έκφρασης.

Εργαστήρι ζαχαροπλαστικής:

Τα παιδιά πειραματίζονται με υλικά, μετρούν δοσολογίες, δοκιμάζουν συνταγές σαν μικροί σεφ.

Πολιτιστική Ταυτότητα:

Γνωρίζουμε την παράδοση, τα ήθη, τα έθιμα και τους χορούς του τόπου μας.

shmaia-oikologiko-sxoleio-toxamogelo
Scroll to top